2014. április 26.

Hello

Hello!

Örülök, hogy ide tévedtél! Elsősorban azért kezdtem el ennek a fanfictionnek a fordítását, mert első pillantásra - olvasásra - beleszerettem. Remélem mindenhol érthető és nyelvtanilag helyes lesz, de nem ígérhetek semmit, mivel nincs semmilyen vizsgám, vagy érettségim angolból. Ez csak egy kis szárnypróbálgatás. Felmerülhet bennetek a kérdés, hogy akkor mi a francért is fordítok? Régebben elkezdtem írni egy történetet, de nem éreztem elég jónak ahhoz, hogy befejezzem, vagy ilyesmi, de be szeretném mutatni, hogy fordításban sokkal jobb vagyok. Őszintén, jobban is szeretem. Szóval itt lenne az első fordítás tőlem, nektek.

Ha bármiféle kérdésetek van, nyugodtan feltehetitek kommentben, nem harapok.
Remélem tetszeni fog!
Kriszti xx

 U.i.: Első fejezet megjelenése:
2014. május 01.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése